کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316371 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات امنیتی و جدید کروم 91 آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، کروم 91 چند روز پیش منتشر شد و مهمترین ویژگی آن هم File System Access API برای انتقال خودکار پسوردهای یک بار مصرف از SMS به رابط کاربری مبتنی بر وب به شمار می رفت.

گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

حالا گویا امکانات امنیتی این مرورگر بیشتر هستند و سبب بروز شدن ویژگی Enhanced Safe Browsing شده اند.

لازم به ذکر است که Enhanced Safe Browsing در ماه می 2020 منتشر شد و یک ویژگی اختیاری می باشد که صفحات وب را به سرویس Google Safe Browsing می فرستد تا گوگل بررسی کند ببیند آیا ایمن هستند یا خیر. ضمناً، اگر با اکانت گوگل خود وارد شده باشید هم این سرویس در دیگر سرویس های متصل به آن حساب کاربری گسترش خواهد یافت.

با کروم 91، گوگل سرویس Google Safe Browsing را پیشرفته تر کرده است. اولین پیشرفت ها به افزونه های این مرورگر مربوط می شوند. زمانی که یک افزونه جدید دانلود می کنید، پیامی برایتان نمایش داده خواهد شد که آیا افزونه توسط برنامه نویس مورد اعتمادی توسعه داده شده یا خیر. اگر این برنامه در لیست سفید گوگل قرار ندارد، پیام هشداری گزینه Proceed with caution - This extension is not trusted by Enhanced Safe Browsing را ارائه خواهد کرد تا کاربران یا آن را رد و یا آن را تأیید کنند.

گوگل می گوید افزونه هایی که تابع سیاست ها و قوانین فروشگاه نرم افزاری کروم هستند، هم اکنون مهر تأیید را دریافت کرده اند. در همین حال، برنامه نویسان تازه وارد باید حداقل چند ماه فعالیت داشته باشند تا تأییدیه را دریافت کنند. بر این اساس، 75 درصد افزونه های وب استور کروم هم اکنون مورد اعتماد هستند و با توجه به اینکه افراد زیادی از این قانون پیروی خواهند کرد، این عدد افزایش خواهد یافت.

دیگر ویژگی جدید کروم، به دانلود فایل ها مربوط می شود. اگرچه این مرورگر همین حالا هم داده های زیرمجموعه دانلود را اسکن می کند تا در صورت ناایمن بودن به کاربران هشدار دهد اما افراد حالا می توانند یک فایل مشکوک را به Google Safe Browsing بفرستند تا دقیق تر ارزیابی شود. مدت زمان لازم برای اسکن این فایل بسیار کم خواهد بود و در نهایت فایل مشکوک از پایگاه اطلاعاتی پاک خواهد شد. در سمت دیگر، کاربران می توانند این سیستم را به کلی نادیده بگیرند.

این قابلیت پیش تر در Advanced Protection Program وجود داشته است. این سرویس برای ارتقای ایمنی اکانت های خبرنگاری، تجاری، افراد سیاسی و . . . توسعه داده شده بود. در حالی که استفاده از این سرویس رایگان می باشد اما کاربرانی که در آن ثبت نام می کنند می بایست هزینه ای بپردازند تا کلید امنیتی برایشان تشکیل گردد. با همه اینها، خیلی خوب است که گوگل این امکانات را در اختیار عموم افراد قرار داده است.

اگرچه گوگل مشخص نکرده دقیقاً چه روزی این قابلیت ها عرضه خواهند شد اما از صحبت های او اینگونه برداشت می شود که انتشار آنها به زودی آغاز خواهد شد و به صورت مرحله ای خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49120 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/17 تعداد مشاهده: 2028
سافت گذر